Pagina's

maandag 3 oktober 2011

Digilokaal

Naast mijn fulltime baan ben ik ook eigenaar en bedenker van www.digilokaal.nl.
Deze website heb ik in 2009 opgezet omdat ik voorzag dat er steeds meer behoefte zou komen aan instructie video`s van lessen voor leerlingen als voorstudie materiaal of om de kennis nog eens op te halen.

Inmiddels zijn we 2 jaar verder en komt er steeds meer vraag naar instructie video`s. Er is echter denk ik één probleem, veel docenten zien het nut er wel van in maar willen liever niet met hun eigen hoofd of stem in een videofilmpje zitten. Er zijn uitzonderingen natuurlijk maar die docenten publiceren hun filmpje al lang op YouTube en dat deden ze al vóór 2009.
Digilokaal speelt hierop in en dat is nu nog niet merkbaar, maar achter de schermen wordt hier hard aan gewerkt.
Ik hou jullie op de hoogte!

Ben je geïnteresseerd in dit project en heb je tijd om eraan mee te helpen dan hoor ik dat graag!
Neem gerust contact op via Email: info@digilokaal.nl








Geen opmerkingen:

Een reactie posten